Miasto

Powierzchnia

0
0
200
200

Od

Do

Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukaj powierzchnię

Dzielnica

Adres

Czynsz

0
0
200
200

Od

Do

Dostępność

Miesiąc
Rok

Typ powierzchni

Lokale komercyjne do wynajęcia

Znaleziono wyników: 281

Czynsz: od najwyższego
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dynamicznie zmieniające się polskie społeczeństwo wymusza na gospodarce dotrzymywanie tempa tym zmianom lub wręcz ich wyprzedzanie. Wraz ze wzrostem siły nabywczej Polaków i zmianą pokoleniową rosną ich oczekiwania, podobnie jak świadomość ich wyborów. Szybkie tempo życia przekłada się na wygodę i dostępność w robieniu zakupów. Chcemy mieć wybór, tradycyjne zakupy w sklepie stacjonarnym czy zakupy internetowe w przerwie między innymi aktywnościami. Nic dziwnego, że przedsiębiorcy prześcigają się w kreatywnych rozwiązaniach, oryginalnych konceptach oraz produktach i usługach skierowanych do konkretnej grupy konsumentów. I tak w szybkim tempie pojawiają się knajpki wegetariańskie i wegańskie, sklepy z ekologiczną żywnością, a większość dostępna na miejscu lub z dowozem pod wskazany adres. Decyzja o założeniu własnej działalności to ważny krok. Przed początkującym przedsiębiorcą wiele ważnych decyzji, które będą mieć istotny wpływ na późniejszą przyszłość jego działalności. Już na etapie planowania warto wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Kto jest moim głównym klientem i do kogo kieruję moje produktu lub usługi? Jaka forma działalności będzie w moim przypadku najbardziej efektywna? Czym chcę się wyróżnić? Jak pozycjonuje się moja bliska konkurencja? Z jakich kanałów będę korzystać promując moją działalność? Takich pytań można przygotować bardzo wiele. Przemyślana strategia to dobry start dla każdego przyszłego biznesmena. Na początku zorientuj się w aktualnych trendach na rynku handlowym, które firmy doradcze, takie jak Knight Frank opracowują regularnie. Eksperci w oparciu o zebrane dane liczbowe, badania i wywiady opracowują najbardziej aktualne trendy, które kształtują przyszłość handlu w Polsce. Obecnie mówi się o 6 głównych trendach, które warto prześledzić pod kątem własnej działalności handlowo-usługowej: 1) Seniorzy – konsumenci jutra Starzenie się społeczeństwa polskiego powoduje, że seniorzy stanowią aktualnie już 1/6 społeczeństwa. Z demografii Polski wynika, że ich liczba będzie rosła, a obecny dochód rozporządzalny przewyższa średnią krajową. Przed markami i właścicielami centrów handlowych będzie stało zadanie rozszerzenia kampanii marketingowych o tę grupę odbiorców. Podobnie sprawa ma się do udogodnień dla seniorów na terenie nieruchomości komercyjnych. 2) Doświadczenie ponad zakupy Centra handlowe zaczynają inaczej podchodzić do polskich konsumentów, których potrzeby zakupowe wciąż się zmieniają. Polacy, dla których coraz bardziej liczy się jakość życia i możliwość „doświadczania” nie chcą chodzić do centrów handlowych tylko z przykrego obowiązku. To na barkach kompleksów handlowych zostaje odpowiednia aranżacja przestrzeni i zapewnienie dodatkowych atrakcji, aby zainteresować klienta, by został dłużej lub wrócił tu w przyszłości. 3) Szybkość i wygoda Szybkie tempo życia staje się ważnym czynnikiem kształtującym nawyki zakupowe. Rosnąca liczba klientów chce robić zakupy w lokalizacjach bliskich ich miejsca zamieszkania, czego konsekwencją jest rosnąca liczba niedużych centrów wygodnych zakupów oraz supermarketów. Powiększa się również sieć i oferta dyskontów, które swoim charakterem coraz bardziej upodabniają się do supermarketów. 4) Samo zdrowie Zdrowie - od zawsze jeden z najważniejszych aspektów życia Polaków - w ostatnich latach coraz częściej rozpatrywane jest w kontekście świadomego odżywiania i stylu życia. W nowo otwieranych centrach handlowych coraz większy udział w strukturze najemców mają marki z sektora health & beauty, sklepy oferujące zdrową żywność czy kluby fitness. To szansa dla osób, które poszukują lokali do wynajęcia z przeznaczeniem na działalność sportową. 5) Omnichannel Ponad połowa internautów deklaruje robienie zakupów online. Jednocześnie większość z nich nie przywiązuje się do jednego kanału zakupowego, gdyż postrzega sieć sprzedaży jako jedną całość bez względu na to, czy tworzą ją sklepy stacjonarne czy online. Coraz więcej marek obecnych w Polsce rozumie perspektywę obecnego klienta i stopniowo wprowadza rozwiązania, które zacierają granice między tymi dwoma kanałami i umożliwiają ich wzajemnie uzupełnianie się. Warto poza stacjonarnym sklepem lub innym lokalem usługowym czy gastronomicznym rozważyć wsparcie swojej sprzedaży poprzez działania online. 6) Nowy wymiar handlu Rosnąca świadomość konsumentów sprawia, że zaczynają oni cenić wyjątkowe budynki, a estetyka miejsca zaczyna grać jedną z istotnych ról. Naprzeciw takiemu podejściu coraz częściej wychodzą właściciele obiektów typu mixed-use realizowanych w postindustrialnej zabudowie. Obiekty te tworzą swoiste miejsca spotkań, łącząc funkcje handlowe, gastronomiczne, biurowe, czy mieszkaniowe. Klimat miejsc potęguje wrażenia artystyczne z organizowanych tam wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Przykładem takich rozwiązań jest warszawski Centrum Praskie Koneser, budowana obecnie Bohema Praga czy łódzki Monopolis. Odpowiadając sobie na najważniejsze pytania oraz przeglądając aktualne trendy na rynku handlowym na pewno będziemy o krok do przodu z decyzją jaki lokal do wynajęcia powinien przykuć naszą uwagę. Wyszukiwarka powierzchni usługowo-handlowych www.twojretail.pl dostarcza podstawową wiedzę na temat nieruchomości komercyjnych z przeznaczeniem handlowym, jak również prezentuje aktualne oferty dostępnych lokali do wynajęcia na terenie głównych polskich miast. W łatwy sposób można przeglądać profile lokali w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście i innych mniejszych miastach. Dodatkowo oferta lokali w Warszawie podzielona jest na dzielnice. Poszukującym lokalu do wynajęcia o konkretnym przeznaczeniu, opcja wyszukiwania zaawansowanego ułatwia przeglądanie. Lokal gastronomiczny, handlowy czy usługowy? Teraz w prosty i przejrzysty sposób możesz wyszukać idealną powierzchnię. Jeżeli odpowiedziałeś już sobie na najważniejsze pytania, czas zacząć poszukiwania najwłaściwszej przestrzeni na rozwój swojej działalności. Powodzenia!