Miasto

Powierzchnia

0
0
200
200

Od

Do

Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukaj powierzchnię

Dzielnica

Adres

Czynsz

0
0
200
200

Od

Do

Dostępność

Miesiąc
Rok

Typ powierzchni

Gdańsk - powierzchnie komercyjne do wynajęcia

Znaleziono wyników: 3

Czynsz: od najwyższego
Bezsprzecznie na korzyść osób chcących wynająć lokal w Gdańsku działają lokalizacja i historia miasta. Położony nad Morzem Bałtyckim w pobliżu Sopotu i Gdyni oferuje wiele atrakcji, które przyciągają ponad milion spragnionych wrażeń osób przez cały rok. Dodatkowo na jego terenie są jedne z najcenniejszych zabytków architektonicznych w Polsce. Dzięki takiej kombinacji co roku miasto odwiedzają rzesze turystów – potencjalnych klientów. Na co należy zwrócić uwagę przed wynajęciem lokalu handlowo-usługowego w Gdańsku? Zacznijmy od podstaw. Przed wynajęciem lokalu handlowo-usługowego w Gdańsku należy przede wszystkim odpowiedzieć sobie na pytanie, kto będzie naszym potencjalnym klientem. Jeżeli turyści, to powinniśmy poszukać lokalizacji na swój biznes w pobliżu głównych zabytków Gdańska, czyli Starego Miasta. Dobrym miejscem będzie też Główne Miasto, okolice Ratusza Głównego Miasta, Dworu Artusa, Domu Uphagena. Jeżeli planujemy otworzyć lokal gastronomiczny warto rozważyć też sąsiedztwo plaży. Otwierając np. butik z biżuterią własnej produkcji, sklepik z pamiątkami lub restaurację musimy liczyć się z tym, że największe dochody będziemy mieli w okresie od czerwca do sierpnia. Oczywiście turyści odwiedzają Gdańsk cały rok, ale już nie tak licznie jak w sezonie letnim. Miasto gościło ponad milion osób w 2018 roku*. Jak sami doskonale widzicie Gdańsk ma bardzo duży potencjał na otworzenie biznesu skierowanego wyłącznie na turystów. Liczcie się jednak z tym, że czynsz w najatrakcyjniejszych lokalizacjach jest bardzo wysoki. Najwyższe stawki są oczywiście przy ulicach, gdzie jest największy ruch pieszych. Przykładowo za m kw. możemy zapłacić ok. 200 zł. Oznacza to, że wynajmując lokal 76 m kw. miesięczny czynsz będzie kosztował około 15 200 zł. Trzeba go płacić, także poza sezonem. Przed wynajęciem lokalu proponujemy obliczyć, ile produktów musimy sprzedać, aby marża pokryła koszt czynszu. Zastanówmy się, czy wynik jest realny do osiągnięcia. *Raport został sporządzony przez Gdańską Organizację Turystyczną oraz Pomorski Instytut Naukowy im. Profesora Brunona Synaka, dane dotyczą sezonu wakacyjnego, czyli czerwca, lipca i sierpnia 2018 roku. A co w sytuacji, kiedy nasz produkt lub usługa ma trafić do mieszkańców Gdańska? Mieszkańcy zwykle unikają zatłoczonych turystycznych miejsc. Cenią sobie łatwą dostępność parkingu, przystanków autobusowych i tramwajowych. Odwiedzają chętnie miejsca blisko domu. Pamiętajmy o tym wybierając idealną lokalizację na swój biznes. Dzięki temu zwiększymy szanse na dotarcie do potencjalnych klientów. Jeżeli planujemy otworzyć gabinet kosmetyczny, to najlepiej wynająć lokal w sąsiedztwie osiedla. To samo dotyczy powierzchni na przedszkole, gabinet lekarski, czy zakład fryzjerski. Niektóre pomysły na biznes mogą lepiej sprawdzić się w galeriach handlowych niż w lokalach przy ruchliwych ulicach. Zastanów się dobrze, gdzie bywają nasi potencjalni klienci i jak spędzają swój wolny czas. Dobra i przemyślana lokalizacja zwiększa szanse osiągnięcia powodzenia biznesu, ale go nie gwarantuje. Ważne są też jakość oferowanych towarów, cena, obsługa klienta, ilość lokali konkurencyjnych w okolicy itp.