Miasto

Powierzchnia

0
0
200
200

Od

Do

Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukaj powierzchnię

Dzielnica

Adres

Czynsz

0
0
200
200

Od

Do

Dostępność

Miesiąc
Rok

Typ powierzchni

Kraków - powierzchnie komercyjne do wynajęcia

Znaleziono wyników: 15

Czynsz: od najwyższego
Kraków jest jednym z najstarszych i najpiękniejszych polskich miast. Na jego terenie znajduje się wiele zabytków i perełek architektonicznych. Dzięki temu bardzo chętnie odwiedzają go turyści z całego świata, którzy mogą stać się naszymi potencjalnymi klientami. Do Krakowa w 2018 przyjechało ponad 13 mln osób i wydało około 6,5 mld zł. (dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez Małopolską Organizację Turystyczną na zlecenie miasta). Za otwarciem lokalu handlowo-usługowego w Krakowie przemawia również duża liczba mieszkańców. Zamieszkuje go około 770 000 osób. Kraków jest drugim pod względem liczby mieszkańców polskim miastem. To dobry powód, aby rozważyć uruchomienie własnej działalności oraz rozejrzeć się za odpowiednim lokalem do wynajęcia. Zanim otworzymy lokalu handlowo-usługowy powinniśmy rozważyć przede wszystkim, kto będzie naszym klientem. Warto świadomie podjąć taką decyzję, ponieważ od tego będzie zależała lokalizacja naszego sklepu spożywczego, restauracji, sklepu z narzędziami, gabinetu kosmetycznego, zakładu fryzjerskiego, punktu z pamiątkami czy kawiarni. Oferując produkty lub usługi turystom wybierzmy miejsce w pobliżu obiektów zabytkowych, przykładowo Starego Miasta czy Wawelu. Dzięki temu znacznie zwiększymy swoje szanse na powodzenie biznesu. Należy pamiętać, że tego typu lokalizacje niestety bardzo często mają wysokie czynsze. Dodatkowo zastanówmy się, czy turyści będą zainteresowani naszymi usługami lub produktami w takim stopniu, abyśmy mogli pokryć z zarobionych pieniędzy koszty wynajmu, pensji pracowników, uzupełnienia asortymentu sklepu itp. Pamiętajmy, że umowę wynajmu lokalu zwykle podpisuje się na kilka lat, czasem bez możliwości wcześniejszego wypowiedzenia. Przy wynajmie lokalu w Krakowie pod restaurację lub kawiarnię warto sprawdzić możliwość ustawienia ogródka w sezonie letnim i godziny jego otwarcia. A co w sytuacji, kiedy nasza usługa lub produkt ma trafić do mieszkańca Krakowa? W tej sytuacji warto zastanowić się gdzie i w jaki sposób nasz potencjalny klient spędza czas. Jeżeli chcemy np. otworzyć przedszkole, to warto wybrać lokalizację blisko osiedli mieszkaniowych lub biurowców. To samo dotyczy gabinetów kosmetycznych, salonów fryzjerskich czy siłowni. Wielu klientów ceni sobie bliską odległość tego typu miejsc od domu i pracy. Na sukces naszego biznesu może mieć również wpływ dostępność bezpłatnego parkingu przed lokalem, odległość przystanków autobusowych i tramwajowych, a nawet stojaków na rowery. Ponadto niektóre pomysły na biznes mogą lepiej sprawdzić się w galeriach handlowych niż w lokalach przy ruchliwych ulicach i osiedlach mieszkaniowych. Jeżeli nie wiesz lub masz wątpliwości, jak wynegocjować najkorzystniejsze dla siebie warunki najmu, skorzystaj z pomocy eksperta np. z firmy Knight Frank lub wejdź na stronę https://twojretail.pl/.